çoklu yalnızlıklar için biriktirdiklerim.

ellerimi dizlerime koydum, yaşlanmış gibi.
düşündüm ve kırmak istedim çok kırmak.
sonra sarılmak istedim çok sıkı sarılmak.
kendimi kulağına
bağırmak istedim,
ama korktum dırdırcı bi kadın olmaktan.
.....
eve gitmek istedim,
çok uzağa gitmek istedim.
kaldım büyük kocaman mermer alanda kaldım.
trabzon indi.
antalya kalktı.
londro indi.
lyon kalktı.
ankara indi.
elazığ rotar yaptı.
insanlar sürekli taşındı bir yerlere.
kimse olduğu yerden memnun değildi.
herkesin gitmesi gereken bir yerler vardı.
ben gitmem gereken yerlerden korkuyordum.
ama burada herkes ve her şey gidip gelirken,
ne bir şey ne hiç bir şey
ne evet ne hayır
dünya var oldu ve hepimiz yok olucaz.
...
keşke yağmur bir gün gök kuşa
ğından sonra çıksa...
keşke hepimiz ölümlü olmasak,
en azından küçüklerimiz olmasa
şartı bu olsa yaşamanın.
ve kalbimiz bu kadar kırılmasa
plastik olsa.
alıntılı metinli metin.


1 yorum:

nox dedi ki...

plastikte kansarojen,
ondan taş kalplidir insan
ölümsüz değil misin sen,
şaşırdım ama
ben ölümsüzüm dememi beklersen
avcuna tuz dök de yala,
ölüm güzeldir,ama tek şart,he r ölüm çok yaşlılığa denk gelsin,
güzellikler çocuklar torunlar ile
sağlıcaklar onlarla
mutluluklar onlarla olsun
ben hazırım ve korkmuyorum ölümden
yeter ki
bir nefes
bir tebessüm
bir damla gözyaşı
bir rüzgar
bir sarılış
bir bakış
bir gökyüzü
bir anıların en güzeli
bir bir bir canların çocukların
yarınları iyi olsun,ömürleri uzun sağlıklı olsun

ölüm sorun değil
geldiysek gideceğiz
sorun kaybettiklerimizi özlememizde
sorun sona kalıken gençleri yitirmekte,Allah esirgesin..
sağlıcakla hoşçakal

lafın özü

hayat (6) UMUT (4) kadın (4) yaşamanın gereği mi (4) zaman (4) istanbul (3) kardeş (3) mutluluk (3) seramik yeşili (3) uykusuz ve endişeli bir gece dahanın ardından (3) çengelköy (3) GELENEKSEL BUNALIM GÜNLERİ (2) acıtmak (2) aile (2) arkadaş (2) ateş (2) aşk (2) beyin (2) biletsiz (2) cemal süreyya (2) deli (2) deniz (2) doğum günü (2) düşünce (2) düşünmek (2) edith piaf (2) evcil (2) felsefe (2) fotoğraf (2) garipseme (2) gece (2) gerçek ses (2) gölge (2) hüzün (2) kapı (2) karga (2) koku (2) kırmızı (2) kırmızı elma (2) kız kulesi (2) martı (2) masal (2) mavi tablo (2) ot pücür (2) psiko (2) renk (2) sigara (2) sonbahar (2) tatil (2) trafik (2) yakaza (2) yaşlanmak (2) yeni gün (2) çikolata (2) çikolata kahve (2) çınaraltı (2) ölüm (2) İFSAK (2) -yor eki (1) 2.el (1) 23 Nisan Çocuk Bayramı (1) 24 kasım (1) 29 Ekim (1) 3. metoçayevi (1) 7 kat (1) ALZHEİMER. anneanne (1) Allah (1) Amelie (1) Avro Part (1) BAŞIN GÖĞE ERDİ Mİ? (1) Chuck Berry (1) Click (1) Cumhuriyet (1) DNA (1) FİLİSTİ (1) Haldun Taner Sahnesi (1) Hamilelik (1) Kain Boye (1) Kelebek etkisi (1) Masum değiliz (1) My Sassy Girl (1) Petrol kenti Batman'dan Kültür kenti İstanbul Projesi (1) SABAH (1) SANA NE (1) Sebahattin Ali-Kürk Mantolu Madonna (1) Siddhartha (1) Uyuyan Güzel sanmak (1) Yarım ve uluorta (1) acı (1) afiyet olsun (1) ahmak (1) alıntı (1) alışkanlık (1) anne oluyorum (1) anı (1) ara cafe (1) ayak (1) ağaç (1) ağlamak (1) aşırı gürültülü ve inanılmaz yakın (1) bahar (1) balans (1) balerin (1) bayım (1) ben beyaz bir at bekliyordum (1) ben gidersem- fikret kızılok (1) benim kararım (1) beyaz (1) biga (1) billy joel (1) bion (1) bir yer (1) boğaz (1) boşanma (1) böcek (1) böcük (1) bölsünler (1) bünye (1) cafe (1) cahil cuhela (1) cambaz (1) can atilla (1) cihangir (1) dalga (1) dank (1) deep purple (1) dem (1) deprem (1) dilsiz (1) dinlemek (1) dost (1) dudak (1) dönüş (1) düğün (1) eczane (1) ekmek (1) eksik bir şey var (1) elif şafak (1) erdem (1) erken (1) evlat (1) eylem (1) ezginin günlüğü (1) eşcinsel (1) farazi (1) fare (1) farkındalık (1) fotoğraf yarışması (1) fındık kurdu (1) garcia marquez (1) gişe (1) görmek (1) gündüz (1) güneş (1) güven (1) güzel (1) güç (1) haftasonu (1) hak (1) haklı (1) hamilelikte boşanma kararı (1) hamster (1) hasret (1) havaalanı düşleri (1) hayal (1) hayatı belgele (1) hayvan (1) hediye denizi (1) helva kavurmak (1) imdb (1) iskele (1) izlemek (1) jonathan safran foer (1) kader (1) kapalı (1) kaplumbağa (1) kara boya (1) kayıp sembol (1) kaza (1) kedi (1) kendini bulmak (1) keşke (1) kibir (1) kifayetsiz (1) kimlik (1) kimsesizlik (1) korku (1) kurtlarla koşan kadınlar (1) kurşun döktürme (1) kör (1) kütük (1) kırık (1) kısa (1) kıymık bacaklı (1) lakırdı (1) laleli (1) lanet (1) led zeppelin (1) limonlu bahçe (1) magnezyum (1) makyaj teknikleri (1) mağara (1) melek (1) melekler kahvesi (1) milad (1) minik (1) mutlu bayramlar efenim (1) mutsuz (1) müesse (1) müzik sanatı (1) nazım hikmet ran (1) nine (1) noktasal ışık ölçümü (1) obur dünya (1) om (1) ortaköy (1) otistik (1) pencere (1) poza müdahale (1) prenses (1) rahatsız (1) renkli manav (1) saat (1) sade kahve (1) sahil (1) sarhoş (1) sarmısak (1) sarı (1) sarımsak (1) sağır (1) senfoni (1) sevgili (1) sezen aksu (1) sigara bırakmak (1) siyah zeytin (1) sokak (1) sokratik konuşma (1) süt (1) taksim (1) taktaktaktaktaktaktaktaktaktaktaktaktaaaaaaaak (1) tanrının kitabı (1) tat (1) tez (1) tiyatro (1) tokmak (1) tropik (1) turkuaz (1) tutku (1) türkiye maçı (1) ufukta bir gemi (1) uçurum (1) vahşi kadın (1) vakti zaman (1) varış (1) viraj (1) yaklaşma (1) yalnızlık (1) yangın (1) yanık (1) yasak (1) yazmak (1) yer yarılsın (1) yer yön. (1) yol (1) yüzyıl (1) yıllar (1) zenit (1) zevk (1) zuzu (1) Öğretmenler günü (1) ÜNZİLE (1) çalışmak (1) çamlıca (1) çirkin (1) çocuklar (1) öldürmek (1) ölmek (1) ömür (1) özlem (1) öğrenci (1) üzüm (1) üşüme (1) şarap (1) şarkı (1) şehvet (1) şikayet (1)